Palautteesi ja kokemuksesi sosiaali- ja terveyspalveluista
Asiakaspalaute
Käytössämme on reaaliaikainen asiakaspalautejärjestelmä, jonka kautta voit antaa palautetta saamastasi hoidosta ja/tai palvelusta.
Antamasi palaute ohjautuu suoraan asianomaisen yksiköön.
- Asiakaspalautelomake (awanic.fi)
Ohjeita palautteen antamiseen
- Palautteen voi antaa nimettömänä tai omilla nimi/yhteystiedoilla.
- Palautteeseen ei saa laittaa henkilötunnusta tai luottamuksellista tietoa omasta tai toisen hoidosta.
- Varattuja aikoja tutkimuksiin, hoitoihin tai palveluihin ei voi perua palautelomakkeella.
- Palautejärjestelmän kautta ei voi varata aikoja tutkimuksiin, hoitoihin tai palveluihin.
- Tietosuojasyistä henkilökohtaista hoitoa koskeviin kysymyksiin ei vastata palautejärjestelmän kautta.