Asiakaspalaute
Tämän sivuston kautta voit antaa palautetta palvelukokemuksesta, tehdä ilmoituksen vaaratapahtumasta tai turvallisuushavainnosta sekä jättää kehittämisehdotuksia.
Kaikki palautteet ovat arvokkaita, ja ne antavat sinulle mahdollisuuden vaikuttaa. Mikäli haluat palautteeseen vastauksen, jätä yhteystietosi palautelomakkeelle. Mikäli sinulla on palveluun tai hoitoon liittyviä kysymyksiä, epäselviä asioita tai koet niissä tapahtuneen virheen, keskustele ensisijaisesti asiasta palvelua tai hoitoa antaneen yksikön henkilökunnan kanssa.
Jos hoitoa tai kohtelua koskeva ongelma on mielestänne vakava, teillä on lakisääteinen oikeus tehdä asiasta muistutus, joka osoitetaan yksikön terveydenhuollosta vastaavalle johtajalle tai potilasasiamiehelle. Voitte tarvittaessa olla yhteydessä Potilasasiavastaavaan tai Sosiaaliasiavastaavaan.

Palautteesi ja kokemuksesi sosiaali- ja terveyspalveluista
Käytössämme on reaaliaikainen asiakaspalautejärjestelmä, jonka kautta voit antaa palautetta.

Yleispalaute
Kaikki palautteet ovat meille arvokkaita ja ne antavat asiakkaillemme mahdollisuuden vaikuttaa.

Ilmoitus vaaratapahtumasta tai turvallisuushavainnosta
Ilmoitusten avulla kehitetään asiakas- ja potilasturvallisuutta.

Ateria- ja puhtaanapitopalvelut
Ateriavalikoimaa, puhtaanpitoa ja muita palveluja kehitetään jatkuvasti. Näihin liittyvät palautteet ja kehitysehdotukset ovat tervetulleita.